De meesten denken dat ik een schoenenverslaving heb. Mis. Ik noem het liever ‘een missie’.
Mannenschoenen zijn altijd saai, lees: bruin, grijs of zwart. Misschien was het vroeger belangrijk om in camouflagekleding rond te sluipen, maar tegenwoordig hebben we geen excuus meer om eruit te zien als grijze muizen.

Zijn we bang dat we niet mannelijk genoeg lijken als we kleur dragen? Zijn we bang om uit de toon te
vallen? Welnu, beste venten, laten we die angst samen overwinnen. Het is tijd om je horizon te verbreden en te experimenteren met kleur, structuur en print.

Ik ben daar zelf jaren geleden mee gestart, dus als je inspiratie nodig hebt, dan weet je waar je moet zijn! So show me your booths, I tell who you are.


Opvallen met schoeisel is één, opvallen op de werkvloer twee. En dat kan op meerdere manieren: een knap design bijvoorbeeld, of een progressief georganiseerde werkplek. De combi is uiteraard nog beter. Maar steeds gaat zo’n change gepaard met angst, er is moed voor nodig. Net zoals er moed nodig is om een keer rode schoenen te dragen.

Het helpt als je je gesteund voelt door een specialist. Vergelijk het met een goede styliste die je ook een duwtje geeft met zijn/haar stijladvies. Wel, wij zijn die ‘stylisten/specialisten’ van je kantooromgeving. Samen met jou en je team creëren we een make-over die werkt met ons traject ‘The (work)floor is yours’.

Dat traject boek je voor slechts €4.130 mét je KMO-portefeuille (of €5.900 excl. btw zonder). Het is een ideale formule voor bedrijven tot max. 13 personen. Kort, krachtig een zeer concreet.
Inschrijven doe je hier: upspace.be/the-workfloor-is-yours (als je durft tenminste 😉)

PS: volgende week ontvang je geen gestoorde mail, dan geniet ik van family time. Als je UPspace een
beetje volgt, dan weet je natuurlijk ook hoe belangrijk pauze is.

PPS: weet je nog dat ik in mijn vorige gestoorde mail ‘ongemakkelijke stranddans’ verwees naar de uitzending op Radio 1, waarin ze op zoek gingen naar het woord voor ‘dansen, spiegelen, nét niet botsen’ in de gang? Wel, de winnaar is uiteindelijk ‘zigzagje’ geworden! ‘Pinguïnpassage’ en ‘passeerpolka’ haalden het net niet.

Ontvang onze gestoorde mail

Graag een fijne dosis humor in je mailbox? Onze Jo Peters verrast je wekelijks met z’n hilarische, gestoorde verhalen!