Ik, headliner in een zaal met 110 mensen: Voka Vlaams Brabant organiseert “Top Talks” in het nagelnieuwe Living Tomorrow. De perfecte setting voor mijn keynote “Hoe Vissen Verdrinken”. Iedereen klaar voor een middag vol inspiratie en netwerken.

Op het einde van de sessie, nadat ik mijn vissen had gered, zag ik in mijn ooghoek enkele druppeltjes uit het plafond sijpelen. Het begon onschuldig, maar escaleerde al snel tot fameuze waterstralen die naar beneden kletterden. De sfeer veranderde van nieuwsgierigheid naar georganiseerde chaos. Zeker toen het plafond naar beneden stortte.

Evacuatieprocedures werden in gang gezet, politie en brandweer schoten in actie… Terwijl we ons een weg baanden naar buiten, werd het een netwerkevent op high speed – iedereen wisselde nog snel van visitekaartjes –  en voor ik het wist, stonden we met z’n allen in openlucht. Niet ik, maar het futuristische gebouw stond plotseling in de hoofdrol…

De hoofdrolspelers in onze trajecten bij UPspace zijn altijd uw medewerkers. We verwijzen graag naar volgende quote van Richard Brandson: “Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they wil take care of your clients.”

Een waarheid zo stevig als een huis! Niet voor niets hangt deze uitspraak gigantisch groot in onze kantoren. Onze ambitie is steeds een omgeving te creëren waarin je medewerkers het beste uit zichzelf kunnen halen, want dat komt uw organisatie alleen maar ten goede. En daar helpen we je graag mee met diverse formules.

PS: Was je erbij? En slaagde je er niet in om al vluchtend voor het water te connecteren? Met plezier deel ik een link naar mijn LinkedIn profiel.

Oh, ja volgende week een kleine pauze… Met de familie even ongestoord uitblazen.

Ontvang onze gestoorde mail

Graag een fijne dosis humor in je mailbox? Onze Jo Peters verrast je wekelijks met z’n hilarische, gestoorde verhalen!